کفی طبی مجلسی پاپیا طب مدل Low Arch سایز 41-40 


قیمت : 100000 تومان


برند : Miscellaneous


پستی کفی طبی مجلسی پاپیا طب مدل Low Arch سایز 41-40 


قیمت کفی طبی مجلسی پاپیا طب مدل Low Arch سایز 41-40 



 


برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



کفی طبی مجلسی پاپیا طب مدل Low Arch سایز 41-40


 



 



 


برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 


کف پای صاف عارضه‌ای است که در آن، بیماران، فاقد قوس‌های استاندارد درکف پا هستند. قوس‌های موجود در کف پا نیروهایی که از طرف زمین به بدن اعمال می‌شود را کاهش داده و اجازه ورود به همه نیروهای وارده را به بدن نمی‌دهند اما در افراد با کف پای صاف میزان زیادی این نیروها به دلیل فقدان قوس پا به سمت بدن اعمال شده و در دراز مدت می‌تواند منجر به بروز عوارض زنجیره وار در تمام مفاصل بدن خصوصاً ستون فقرات گردد.
کفی قوس کوتاه از لایه ها و جداره های تشکیل شده است که بیشترین حمایت را از بخش های پاشنه و میانه پا را داراست .
در طراحی کاپ پاشنه (heel cup cushion) لایه کناری در سراسر قوس طولی و داخلی و خارجی پخش شده است که این طراحی باعث افزایش تعادل و پخش فشار وارده به پای صاف می شود از مزایای دیگر این نوع کفی افزایش راحتی در هنگام پیادروی می باشد به طوری که دیگر احساس خستگی و درد در کف پای شما به طور قابل ملاحظه ای کاهش می یابد.
کفی قوس کوتاه پا (کفی پای صاف ) از 5 لایه تشکیل شده است. این لایه ها طوری طراحی شده است که بیشترین پایداری و حمایت را به پا می دهد.
در تولیداین محصول قسمت رویه کفی از مواد طبیعی و آنتی باکتریال استفاده شده است و ترکیب لایه های دیگر مزایایی از قبیل افزایش تنفس پذیری ، قابلیت شستشو و جذب ضربه و . را به کفی می دهد.
این محصول در دو مدل اسپورت و رسمی عرضه می گردد کفی های اسپورت مناسب کفش های کلارک و اسپورت می باشد. در مدل رسمی نحوه طراحی و ساخت آن طوری است که برای کفش های رسمی یا همان مجلسی مناسب می باشد و کفش سایز کم نمی کند. این کفی قابلیت برش از ناحیه میانی را نیز دارد که باعث می شود در هر کفش رسمی این محصول قابل استفاده باشد.


 



تصاویر بیشتر


 



کفی طبی مجلسی پاپیا طب مدل Low Arch سایز 41-40
کفی طبی مجلسی پاپیا طب مدل Low Arch سایز 41-40



 


برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.






 


 


کفی طبی مجلسی پاپیا طب مدل Low Arch سایز 41-40 ارزان , کفی طبی مجلسی پاپیا طب مدل Low Arch سایز 41-40 با قیمت ارزان , Miscellaneous ارزان , Miscellaneous با قیمت ارزان , پستی کفی طبی مجلسی پاپیا طب مدل Low Arch سایز 41-40 , اینترنتی کفی طبی مجلسی پاپیا طب مدل Low Arch سایز 41-40, کفی طبی مجلسی پاپیا طب مدل Low Arch سایز 41-40 با قیمت 100000 , کفی طبی مجلسی پاپیا طب مدل Low Arch سایز 41-40 فقط 100000 , Miscellaneous کفی طبی مجلسی پاپیا طب مدل Low Arch سایز 41-40 , Miscellaneous با قیمت 100000,kharid کفی طبی مجلسی پاپیا طب مدل Low Arch سایز 41-40, gheymat کفی طبی مجلسی پاپیا طب مدل Low Arch سایز 41-40  


همه چی برای تو مجلسی ,سایز ,پاپیا ,arch ,محصول ,لایه ,مجلسی پاپیا ,arch سایز ,کلیک نمایید , miscellaneous ,کالا کلیک ,مشاهده جزئیات محصول منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اجناس فوق العاده پایگاه اطلاع رسانی استاد شيخ علي زند قزويني دانستیها محمد بخشی دانلودیا مشاوره و برنامه ریزی کنکور 98 گلچین اشعار میرزا