مجموعه دو عددی چمدان مدل T52 


قیمت : 330000 تومان


برند : Miscellaneous


پستی مجموعه دو عددی چمدان مدل T52 


قیمت مجموعه دو عددی چمدان مدل T52 



 


برای و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



مجموعه دو عددی چمدان مدل T52


 


مناسب برای مسافرت

داشتن یک مجموعه چمدان همیشه به کارتان خواهد آمد. در سفرهای مختلف می‌توانید چمدان مورد نظر خود را انتخاب کنید. مجموعه چمدان دو عددی مدل T52 یک انتخاب مناسب برای سفرهای کاری و خانوادگی است. این دو چمدان با اندازه‌های مختلفی که دارند به راحتی در مکان‌های متفاوت جا می‌شوند و می‌توانید در آن‌ها وسایل زیادی قرار دهید. اندازه این چمدان‌ها به گونه‌ای است که به راحتی داخل اتومبیل‌های مختلف قرار می‌گیرند و از این نظر نباید نگرانی خاصی داشته باشید.  باید به این موضوع اشاره کنیم که این چمدان ۳.۲ کیلوگرم وزن دارد و جابه‌جای آن سخت نخواهد بود. با این حال برای این محصول چرخ‌های نسبتا باکیفیتی از نوع پی وی سی در نظر گرفته شده تا حمل کردن و جابه‌جایی راحتی داشته باشند. در کنار این ویژگی باید به دسته‌ تلسکوپی با قابلیت تنظیم ارتقاع هم اشاره کنیم. تنظیم دسته‌ها باعث می‌شوند که بتوانید در زمان حرکت راحت‌تر چمدان‌ها را کنترل کنید.

این چمدان‌ها دارای یک عدد جیب داخلی برای قرار دادن وسایل بیشتر و دو عدد جیب بیرونی برای قرار دادن وسایلی هستند که بیشتر به آن‌ها نیاز پیدا می‌کنید. از ویژگی‌های این چمدان‌ها می‌توانیم به داشتن زیپ‌های مخصوصی اشاره کنیم که می‌توانید به آن‌ها فقل‌های مختلف متصل کنید. این ویژگی باعث شده که امنیت چمدان‌ها افزایش پیدا کند و خیالتان از این نظر راحت‌ باشد. همچنین به دلیل قفل رمزی سه رقمی که روی هر کدام از چمدان ها قرار گرفته، امنیت آن ها دو چندان شده است. از دیگر ویژگی‌های این مجموعه چمدان، مقاوت مناسب در برابر ضربه است. جنس بدنه این محصول از مقاومت خوبی برخوردار است و به همین دلیل در زمان سفر آسیب نمی‌بیند. در واقع آسیب زدن به این چمدان راحت نیست. چرخ‌ها هم در برابر ضربه مقاومت نسبتا خوبی دارند و دیر خراب می‌شوند.

این چمدان به صورتی ساخته شده که می‌توانید آن را به راحتی تمیز کنید. قابلیت شست‌وشوی این محصول یکی از ویژگی‌‌های جالب توجه آن به حساب می‌آید. با این حال باید به این موضوع اشاره کنیم که این چمدان‌ها دارای کمربند ایمنی برای نگه‌داشتن وسایل و یا لباس‌های داخل چمدان نیستند. این موضوع می‌تواند باعث بهم ریختگی آیتم‌های مختلف داخل چمدان شود. این مجموعه چمدان برای قرار دادن وسایلی مانند لپ‌تاپ هم مناسب نیست. چرا که جای مخصوصی برای این وسیله در آن‌ها وجود ندارد.

این چمدان‌ها برای سفرهای مختلف مناسب هستند. فضای نسبتا خوبی دارند و کیفیت ساخت آن‌ها قابل قبول است. امکان شست‌وشو دارند. همچنین ابعاد آن‌ها به شکلی است که در هر خودرویی قرار می‌گیرند. این چمدان‌ها در رنگ‌های مختلفی راهی بازار شده‌اند که این موضوع می‌تواند یک ویژگی مهم برای باشد.


 



 


برای و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



 


مجموعه دو عددی چمدان مدل T52 شامل دو عدد چمدان چرخ‌دار در ابعاد 62×43×31 و 54×37×27 سانتی‌متر می‌شود. جنس بدنه چمدان‌ها از برزنت بوده که بسیار مقاوم است و زیپ‌هایی روان با قابلیت وصل کردن قفل دارند. همچنین می توانید با استفاده از قفل رمزی سه رقمی که روی چمدان ها قرار دارد، آن ها را قفل نمایید و نگران لوازم داخل آن نباشید. قسمت بالای این محصول یک دسته تلسکوپی قابل تنظیم جهت حمل آسان‌تر وجود دارد . چرخ‌های ژله ای ضد سایش این مدل حمل و نقل آن را آسان می‌کند. اگر به مسافرت رفتید و زیادی داشتید اصلا نگران کمبود جا نباشید، به دلیل ابعاد مناسب وسایلتان در این چمدان ها جای می‌شود. محفظه لباس‌های اتو شده در این چمدان‌ها از چروک شدن لباس‌های شما جلوگیری می‌کند و می‌توانید با خیال راحت لباس‌های صاف و اتوکشیده خود را در سفر استفاده کنید. فریم مقاوم در برابر ضربه، جیب بیرونی و قابلیت شست‌و‌شو از قابلیت‌های دیگر این مجموعه دو عددی چمدان است.


 



تصاویر بیشتر


 



مجموعه دو عددی چمدان مدل T52
مجموعه دو عددی چمدان مدل T52
مجموعه دو عددی چمدان مدل T52


 


برای و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



مجموعه دو عددی چمدان مدل T52
مجموعه دو عددی چمدان مدل T52
مجموعه دو عددی چمدان مدل T52


 


 


















مشخصات، قیمت و مجموعه دو عددی چمدان مدل T52 | دیجی‌کالا









رتبه: ۴ - ‏۲ مرورمجموعه دو عددی چمدان مدل T52 شامل دو عدد چمدان چرخ‌دار در ابعاد 62×43×31 و 54×37×27 سانتی‌متر می‌شود. جنس بدنه چمدان‌ها از برزنت بوده که بسیار مقاوم است و زیپ‌هایی روان .










تصاویر بیشتر برای مجموعه دو عددی چمدان مدل T52گزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام











مجموعه دو عددی چمدان مدل T52 - گیمینگ تولز









رتبه: ۹٫۲۱۰ - ‏۵٬۵۳۰ مرورمجموعه دو عددی چمدان مدل T52 مجموعه دو عددی چمدان مدل T52 شامل دو عدد چمدان چرخ‌دار در ابعاد 62×43×31 و 54×37×27 سانتی‌متر می‌شود. جنس بدنه چمدان‌ها از برزنت بوده که .







لیست قیمت مجموعه دو عددی چمدان مدل T52 | ترب







مجموعه دو عددی چمدان مدل T52 ، لیست قیمت مجموعه دو عددی چمدان مدل T52 ، ارزانترین قیمت مجموعه دو عددی چمدان مدل T52 ، تخفیف های مجموعه دو عددی چمدان مدل T52 .








مجموعه دو عددی چمدان مدل T52 - آنلاین







۴ روز پیش - مجموعه دو عددی چمدان مدل T52 قیمت : 599000 تومانبرند : Miscellaneous پستی مجموعه دو عددی چمدان مدل T52 قیمت مجموعه دو عددی چمدان مدل T52 .








ساک و چمدان - انواع ساک و چمدان مسافرتی | قیمت عالی







و راهنمای بهترین مارک چمدان و ساک مسافرتی با قیمت عالی و تخفیف ویژه در جشنواره ها. انواع ساک نوزاد، ساک دستی، چمدان مسافرتی، چرخدار و خلبانی 2018.








دیجی کالا - ショッピング・小売り - テヘラン - レビュー3件 - .









رتبه: ۴ - ‏۳ رأیگوشی موبایل اپل مدل iPhone XR دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت. T11,499,000.00 . T52,000.00 (通常価格: T155,000.00) . مجموعه دو عددی چمدان مدل 002. T299 .
سایت اینترنتی سرد چمدان ,عددی ,چمدان‌ها ,قیمت ,محصول ,آن‌ها ,عددی چمدان ,اشاره کنیم ,قیمت مجموعه ,چمدان چرخ‌دار ,برای قرار ,54×37×27 سانتی‌متر می‌شود ,مشاهده جزئی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

زناشویی فروشگاه اینترنتی فروش فایل دانلودی درسبد ترجمه متن درس های عربی دهم ایران سلامت کجایی یارم سایت بزرگ ذاکریون javoonesheytoon آهنگ هاي جديد پاپ وسنتي U3da